PRIGOVORI POTROŠAČA
Prigovori potrošača

PRIGOVORI POTROŠAČA

OBAVIJEST O NAČINU PODNOŠENJA PRIGOVORA GOSTA

U skladu s člankom 10. stavkom 1. točka 10. Zakona o ugostiteljskoj djelatnosti (Narodne novine br. 85/2015, 121/2016, 99/2018, 25/2019, 98/2019, 32/2020, 42/2020, 126/2021) i člankom 10. Zakona o zaštiti potrošača (Narodne novine br. 19/2022), obaviještavamo potrošače/goste da prigovor na obavljanje naših usluga / djelatnosti mogu podnijeti u poslovnim prostorijama / recepciji / ugostiteljskim objektima ili putem pošte ili elektroničke pošte na:

Dužni smo potvrditi primitak vaše pisane pritužbe pisanim putem bez odgode, te odgovoriti na vašu pritužbu u pisanom obliku u roku od 15 dana od datuma primitka pritužbe.

Turisthotel d.o.o.